

9. ΜΗΤΕΡΑ ΛΟΓΟΣ ~
~ ΑΝΥΨΩΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ
Θέλω να σταθώ όμως και σε μια άλλη ιδέα την οποία ο Δάσκαλος Ιωάννης εισήγαγε στην ανθρωπότητα. Την ιδέα της Θέωσης της γυναίκας, την ιδέα του Λόγου Μητρός.
Δηλαδή ότι η Παναγία η Θεοτόκος ήταν ενωμένη με το Λόγο-Χριστό, ήταν εξίσου Λόγος όπως και ο Ιησούς. Μέσα στα Ευαγγέλια υπάρχει ένα εδάφιο: λέγει ο Ιησούς Αμήν λέγω υμίν, ουκ εγήγερται εν γεννητοίς γυναικών μείζων Ιωάννου του βαπτιστού" (κατά Ματθαίον ΙΑ' 1 1 ) . Αναρωτιέμαι, Αγαπημένοι μου αδελφοί, δεν γεννήθηκε ο Λόγος, δεν γεννήθηκε ο Ιησούς, δεν ήταν ο Ιησούς μεγαλύτερος από τον Ιωάννη; Αναμφισβήτητα σε αυτό δεν υπάρχει καμία αντίρρηση. Επομένως εφόσον γεννήθηκε και είναι γνωστή η Θεοτοκία της Μαρίας, μήπως σε αυτό το σημείο ο ίδιος ο Ιησούς έκρυψε την Απόλυτη Αλήθεια του Λόγου Μητρός; Μήπως έκρυψε την Αλήθεια αυτή μέσα σε συμβολισμούς, γιατί ο Άνθρωπος δεν ήταν ακόμα έτοιμος να δεχθεί αυτή την αποκάλυψη; Και στέλνει τώρα τον Ιωάννη και κάνει την αποκάλυψη αυτή. (...)
( Βιβλίο: ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ ΘΕΩΣΗΣ ~ Κεφ. 14 ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΕ )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(...) Όμως, ο Λόγος που ενανθρωπίσθηκε στη γη, ενανθρωπίσθηκε από ένα Σκήνωμα Γυναικός. Το Σκήνωμα της Γυναικός που βάσταζε μέσα της τη Θεία Φωτιά δεν μπορούσε παρά να ήταν από την ίδια ποιότητα, από τα ίδια Θεία Στοιχεία, από την ίδια Θεία Ουσία, που κατοικούσε μέσα στο Σκήνωμα. Δεν μπορούσε παρά να ήταν αυτούσια η Θεότητα. Εκείνη την εποχή το Θείο Σχέδιο, το Θέλημα του Πατέρα δεν επέτρεψε να εκδηλωθεί και μέσα από το Σκήνωμα της Γυναίκας ο Λόγος, όμως αυτό σημαίνει ότι δεν ήταν ο Λόγος; Όχι, και αυτό θα γίνει καταφανέστατο τη σημερινή εποχή με την εκδήλωση του Λόγου Μητέρας.
Δεν υπάρχει τίποτα διαφορετικό ανάμεσα στο Λόγο Μητέρα και στο Λόγο Ιησού Χριστό. Είναι απόλυτα ταυτισμένοι, είναι ο Ένας Λόγος ο Μοναδικός που διακατέχει και διέπει τα Άπειρα Σύμπαντα. Είναι η Ενότητα, που εκδηλώνει και τον Πατέρα, που υπάρχει εντός του Πατρός και βρίσκεται αδιάρρηκτα και αδιάσπαστα ενωμένη μαζί Του.
Όμως είναι ανάγκη, είναι σκοπιμότης πνευματική μέγιστη ν’ αναφανεί ο Λόγος Μητέρα, για να κατανοήσει η ανθρωπότητα της γης, ότι δεν υπάρχει διαφορά ανάμεσα στη Γυναίκα και στον Άνδρα, ότι δεν υπάρχει ουσιαστική διαφορά Ουσίας ή εκδηλώσεων πνευματικών, ότι δεν απέχουν και δεν διαφέρουν οι εκδηλώσεις τους σαν Ουσία Θεού, ούτε ο προορισμός τους, που είναι η Ένωση και η εμφάνιση του Λόγου μέσα από κάθε σκήνωμα. (...)
( Βιβλίο: ΠΥΡΙΝΟΙ ΛΟΓΟΙ ~ Κεφ. 20 - ΑΠΑΛΕΙΨΗ ΤΗΣ ΔΙΤΤΟΤΗΤΑΣ - ΕΝΟΤΗΣ )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
(...) Άνδρας και γυναίκα δεν είναι παρά τα δύο τμήματα του Ανθρώπου, αρνητικό και θετικό, ψυχή και πνεύμα, που πρέπει να ενωθούν. Η γυναίκα, όπως και ο άνδρας, μπορεί ν' ανέβει στα επίπεδα του Λόγου, να γίνει Λόγος. Δεν έχει παρά να ταυτιστεί με το Λόγο Μητέρα, που είναι ταυτόσημος και άρρηκτα ενωμένος με το Λόγο - Υιό. Ο Λόγος Μητέρα και ο Λόγος - Υιός, το Απόλυτα Αρνητικό και το Απόλυτα Θετικό, αποτελούν Ένα Λόγο και μοναδικό, που για τις ανάγκες του γήινου διττού νόμου διασπάστηκε, χωρίς όμως να διαχωριστεί, και ενσαρκώθηκε μέσα σε δύο Μορφές, της Μαρίας και του Ιησού, ώστε η γυναίκα και ο άνδρας, έστω και υπαγόμενοι στο διττό νόμο, να μπορούν να ενωθούν με το Λόγο και μέσα απ' αυτή την Ένωση να ενοποιήσουν καθετί, μετουσιώνοντας τη φθαρτή διττότητα σε Πύρινη, Αναλλοίωτη Ενότητα. (...)
( Βιβλίο: ΚΛΕΙΔΙΑ ~ Κεφ. 16 - Ο ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ )
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~